Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с температурата алфа 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщение
    При мен също започва да духа леко топъл въздух по-рано, но дали имам въпросният калорифер - надали?
    Най вероятно го имаш, но не е активен - особено ако колата е внос от Италия. Поне при 156ците е така.
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Comment


    • #17
      Яворе, какъв е тоя калорифер? Електрически ли?
      Къде се намира и как се проверява дали има такъв монтиран в колата?
      Моята има проблем с температурата сега като стана студено и си мисля, да сменям термостата, но с парното нямам проблем. доста скоро почва да духа топло предвид, че колата не е вдигнала кой знае колко температура.
      Смятам да сменя термостата принципно, защото по цариградско или околовръстното колата ми даже изстива леко.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
        Най вероятно го имаш, но не е активен - особено ако колата е внос от Италия. Поне при 156ците е така.
        Какъв е този калорифер, бре, колеги...какво е туй животно?!!? Моля за малко подробности..
        Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

        Comment


        • #19
          Наричат го additional heater по документацията. В темите за 156 е много коментиран. Оказа се че почти всички след фейслифт фаза 1 имат, ама не е активен. Активирали са го само за по студените страни. От италия идва с неактивен. Предполагам че и при 159 е така. Но не съм сигурен.
          Представлява три реотана с обща мощност около 700вата, които са точно то радиаторчето на парното вътре и при определени условия се активира. Ако правилно си спомням - при външна температура под 10 градуса и температура на двигателя под 60градуса, но може и ммного да бъркам. Не съм се ровил. Но моята оптеделено има активен калорифер, защото сега лато захладня много бързо духва марно.

          Бодом, щом ти пада температурата значи си за термостат.
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Comment


          • #20
            Незнам дали имам калорифер, но на 1вия км минава 50 гр, на 4-5 км е на 90гр , външна 5-6гр. С нов термостат съм.
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
              Наричат го additional heater по документацията. В темите за 156 е много коментиран. Оказа се че почти всички след фейслифт фаза 1 имат, ама не е активен. Активирали са го само за по студените страни. От италия идва с неактивен. Предполагам че и при 159 е така. Но не съм сигурен.
              Представлява три реотана с обща мощност около 700вата, които са точно то радиаторчето на парното вътре и при определени условия се активира. Ако правилно си спомням - при външна температура под 10 градуса и температура на двигателя под 60градуса, но може и ммного да бъркам. Не съм се ровил. Но моята оптеделено има активен калорифер, защото сега лато захладня много бързо духва марно.

              Бодом, щом ти пада температурата значи си за термостат.
              Сега ако ни просветлиш как се активира, ще си супер !
              Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
              Alfa 159 2.4 jtdm

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                Незнам дали имам калорифер, но на 1вия км минава 50 гр, на 4-5 км е на 90гр , външна 5-6гр. С нов термостат съм.
                Това как го преценяш, по стрелка или през диагностика, че много коли бързо вдигат стрелката по средата {на работна темп. Уж) но реално са на макс 60градуса и до 90 не се мърда от там. А за дизела знаем че ю е зор достигането на работната, особенно зимата
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от vencialfa Покажи съобщение
                  Сега ако ни просветлиш как се активира, ще си супер !
                  С компютър с диагностична програма. Пе късно видя как беше във ФЕС.
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                    Незнам дали имам калорифер, но на 1вия км минава 50 гр, на 4-5 км е на 90гр , външна 5-6гр. С нов термостат съм.
                    Вовата е прав.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                      Незнам дали имам калорифер, но на 1вия км минава 50 гр, на 4-5 км е на 90гр , външна 5-6гр. С нов термостат съм.
                      Много газ даваш,. затова

                      При -5 ще е съвсем различно, особено ако е спала навън!
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Comment


                      • #26
                        Ето два шота от МЕС къде се активира калорифера
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                          Много газ даваш,. затова

                          При -5 ще е съвсем различно, особено ако е спала навън!
                          Аз съм казал на жената: навън станели минус, колата в къщи
                          А за газта, тази кола се моли да я караш, може ли да и откажеш ?
                          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                            Незнам дали имам калорифер, но на 1вия км минава 50 гр, на 4-5 км е на 90гр , външна 5-6гр. С нов термостат съм.
                            И при мен е така ... онзи ден при 0 градуса, сутринта след около 500м. почна да духа топло. 1,5 км. стрелката отлепя от 50.
                            Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от angels Покажи съобщение
                              И при мен е така ... онзи ден при 0 градуса, сутринта след около 500м. почна да духа топло. 1,5 км. стрелката отлепя от 50.
                              Те бензиновите мотори са друга бира относно загряването.
                              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Благодаря за съвета Явка. При първа възможност, като я вкарат в сервиза, ще ги накарам да проверят дали го имам като опция и дали е активиран.
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
                                ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

                                Comment

                                Working...
                                X